پیکر مطهر شهید دیوانی در اهواز تشییع شد

پیکر مطهر شهید دیوانی در اهواز تشییع شد

مجله برترین ها/خوزستان پیکر مطهر شهید مجید دیوانی، شهید مدافع حرم، امشب در اهواز تشییع شد.

آیین تشییع و وداع با پیکر شهید مجید دیوانی – از مستشاران نظامی سپاه پاسداران – امشب با حضور پرشور مردم اهواز در معراج شهدای اهواز برگزار شد.

به گزارش مجله برترین ها، پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت ۲۲ امشب از طریق فرودگاه آبادان به زادگاهش خرمشهر منتقل می شود و در روز شنبه تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

شهید مجید دیوانی ساکن خرمشهر و از بسیجیان فعال حوزه بیت المقدس است که ازسال۱۳۹۷ به عنوان بسیجی مدافع حرم به سوریه اعزام شد.

این شهید گرانقدر عضو لشکر امام حسین (ع) بوده است که به عنوان نیروی مستشار ایرانی در سوریه بود؛ او ۱۲ مجله برترین ها بر اثر حمله هوایی رژیم کودک کودک کش اسراییل به المزه سوریه مجروح شد و روز گذشته نیز بر اثر جراحات وارده به کاروان شهدا پیوست.

پایان خبر مجله برترین ها

پیکر مطهر شهید دیوانی در اهواز تشییع شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیکر مطهر شهید دیوانی در اهواز تشییع شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیکر مطهر شهید دیوانی در اهواز تشییع شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه