یک واحد صنفی در اهواز به علت احتکار مرغ پلمب شد

مجله برترین ها/خوزستان معاون برنامه ریزی فرمانداری اهواز از پلمب یک واحد صنفی به علت احتکار مرغ کشتار روز در اهواز خبر داد.

آریا ارزانی بیرگانی امروز شنبه چهارم فروردین ماه با اشاره به فعالیت گشت نظارت بر بازار اهواز اظهار کرد: در جریان گشت بازرسی و نظارت بر بازار با حضور مسیولین و نمایندگان ادارات و دستگاه های اجرایی از جمله فرمانداری اهواز، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، سازمان صنعت معدن تجارت و اماکن انتظامی، یک واحد صنفی به علت احتکار مرغ کشتار روز پلمب شد.

به گزارش مجله برترین ها، وی ادامه داد: واحد صنفی متخلف در مرکز شهر اهواز حدود یک تن مرغ کشتار روز احتکار کرده بود.

معاون برنامه ریزی فرمانداری اهواز گفت: این واحد صنفی جهت تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

ارزانی بیرگانی یادآور شد: طرح مشترک نظارت بر بازار ماه رمضان و عید نوروز از اسفندماه پارسال در اهواز آغاز شده است و ادامه دارد.

پایان خبر مجله برترین ها

یک واحد صنفی در اهواز به علت احتکار مرغ پلمب شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک واحد صنفی در اهواز به علت احتکار مرغ پلمب شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک واحد صنفی در اهواز به علت احتکار مرغ پلمب شد"، کلیک کنید.