فرماندار اهواز: برای برگزاری انتخابات سالم،فضای آرامی ایجاد شده است

فرماندار اهواز: برای برگزاری انتخابات سالم،فضای آرامی ایجاد شده است

مجله برترین ها/خوزستان فرماندار اهواز گفت: فضای آرام و منسجمی برای برگزاری انتخابات سالم، با امنیت، با رقابت و با سلامت بالا ایجاد شده است.

سیداحمد موالی زاده در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خدا را شاکریم که توفیق داده است باز هم حماسه انتخابات را رقم بزنیم. با تمهیدات اندیشیده شده از صبح امروز، فرآیند دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری آغاز شده است.

به گزارش مجله برترین ها، وی افزود: تاکنون فضای آرام و منسجمی برای برگزاری انتخابات سالم،  با امنیت، با رقابت و با سلامت بالا ایجاد شده است.

فرماندار اهواز گفت: قراین و شواهد نشان می دهد انتخابات خوب و پرشور و با عزتی داریم.

پایان خبر مجله برترین ها

فرماندار اهواز: برای برگزاری انتخابات سالم،فضای آرامی ایجاد شده است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرماندار اهواز: برای برگزاری انتخابات سالم،فضای آرامی ایجاد شده است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرماندار اهواز: برای برگزاری انتخابات سالم،فضای آرامی ایجاد شده است"، کلیک کنید.