پاداش مدال آوران المپیک هنوز مشخص نشده/ مشکلی برای ورود VAR نیست – خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مجله برترین ها، سید محمد شروین اسبقیان در حاشیه تجلیل از مدال آوران سال 1402 اظهار داشت: خدا را شاکریم که در طی دو سال 1401 و 1402 پاداش قهرمانان با دستور رییس جمهور و با عنایت وزیر ورزش و جوانان به آنها پرداخت شد و امروز هم از قهرمانان بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو تقدیر شد.

او ادامه داد: در مراسم امروز 1517 ورزشکار حضور داشتند. ما در سال منتهی به المپیک و پارالمپیک پاریس قرار داریم و برگزاری چنین مراسم هایی می تواند باعث ایجاد انگیزه مضاعف در ورزشکاران و کسب مدال های رنگارنگ در میادین بین المللی شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص انتخابات فدراسیون ها گفت: 17 فدراسیون توسط سرپرست اداره می شدند که خوشبختانه انتخابات 10 فدراسیون برگزار شده و همین جا می گویم که نهایتاً تا مرداد ماه 7 فدراسیون باقی مانده نیز انتخابات آنها برگزار می شود.

او افزود: ما انتخابات فدراسیون های ژیمناستیک، انجمن های رزمی، شطرنج، ووشو و … در پیش داریم و اطمینان می دهم که تا پایان خرداد هیچ فدراسیونی با سرپرست اداره نشود. شخص وزیر ورزش و شورای عالی ورزش کشور سفارش فراوانی برای سروسامان دادن به فدراسیون ها داده بودند که خدا را شکر اکثر انتخابات را برگزار کردیم.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به سوال خبرنگار مجله برترین ها مبنی بر تعیین و تکلیف برای پاداش مدال آوران در المپیک 2024 گفت: طی روزهای آتی جلساتی را در این خصوص برگزار می کنیم و میزان پاداش ها از سوی وزیر ورزش اعلام می شود.

او در رابطه با جلسه با مهدی تاج (رییس فدراسیون فوتبال) پیرامون حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: ما معتقدیم که احترام و کرامت بانوان و دختران ایرانی باید حفظ شود و در همین جهت وزیر ورزش و جوانان به رییس فدراسیون فوتبال دستور دادند تا در جهت خدشه وارد نشدن به کرامت بانوان بررسی شود و به خود من دستور دادند که این موضوع مهم فرهنگی را پیگیری کنم. یک جلسه تاکنون با تاج داشته ایم و در هفته جاری جلسات دیگر نیز در این مورد برگزار خواهیم کرد و انشاالله تصمیماتی گرفته می شود تا مسایل فرهنگی رعایت شود.

اسبقیان تصریح کرد: مدیران باشگاه ها، هواداران، مربیان و بازیکنان باید دغدغه های فرهنگی داشتند چرا که انقلاب ما نظام جمهوری اسلامی است و ملزم هستیم تا مسایل فرهنگی را بر اساس آموزه های دینی به صورت ویژه و کامل مورد توجه قرار دهیم.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر عدم حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: دولت محترم توجه ویژه ای به بانوان دارد و مصوباتی که در این خصوص گرفته شده با نظر دولت محترم بوده است و قطعاً هدف و نیت ما عدم حضور بانوان نیست. باید زیرساخت ها آماده باشند تا دغدغه های فرهنگی ما اجرایی شود.

او تصریح کرد: در مکان هایی که خط قرمزها رعایت نمی شود باعث آسیب دیدن ورزش خواهد شد و ما باید کمک کنیم تا کرامت زن مسلمان ایرانی باید حفظ شود و به آن خدشه ای وارد نشود.

اسبقیان در خصوص کش مکش هایی که بین شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و فدراسیون فوتبال برای وارد کردن دستگاه های کمک داور ویدیویی VAR وجود دارد، گفت: در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد و تاج با مدیران وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز تعاملات خوبی را دارد و طی جلساتی که خواهیم داشت با دستور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان این مشکل نیز رفع خواهد شد.

پاداش مدال آوران المپیک هنوز مشخص نشده/ مشکلی برای ورود VAR نیست – خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پاداش مدال آوران المپیک هنوز مشخص نشده/ مشکلی برای ورود VAR نیست – خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پاداش مدال آوران المپیک هنوز مشخص نشده/ مشکلی برای ورود VAR نیست – خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.