شطرنج بوندس لیگا اتریش| مقصودلو شماره 20 جهان شد/ تیم لینتس در صدر جدول

شطرنج بوندس لیگا اتریش| مقصودلو شماره 20 جهان شد تیم لینتس در صدر جدول

پرهام مقصودلو با برتری مقابل استاد بزرگ شطرنج مجارستان شماره 20 جهان شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری مجله برترین ها، سوپراستاد بزرگ پرهام مقصودلو بازیکن تیم لینتس با پیروزی برابر استاد بزرگ مجارستانی کورپا بنس در دور دهم لیگ اتریش موفق به ارتقاء جایگاهش در لایو ریتینگ جهانی شد و هم اکنون بالاتر از لاگراو، آرونیان و گریشوک شطرنج باز شماره 20 دنیا در رنکینگ جهانی است.

در نتایج تیمی و در پایان دور دهم بوندس لیگا اتریش، تیم لینتس 6 بر صفر پیروز شد و این تیم هم اکنون با 48 امتیاز در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارد.

سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو در تمامی چهار بازی بوندس لیگا اتریش در سال 1403 قاطعانه به پیروزی رسیده است. وی با آخرین پیروزی خود برابر استاد بزرگ مجار و با لایو ریتینگ 2730.2 و 3 پله صعود نسبت به روز قبل در رده بیستم شطرنج بازان برتر دنیا قرار گرفته است.

شطرنج بوندس لیگا اتریش| مقصودلو شماره 20 جهان شد/ تیم لینتس در صدر جدول

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شطرنج بوندس لیگا اتریش| مقصودلو شماره 20 جهان شد/ تیم لینتس در صدر جدول" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شطرنج بوندس لیگا اتریش| مقصودلو شماره 20 جهان شد/ تیم لینتس در صدر جدول"، کلیک کنید.