رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت و سواری در یک روستای شهرستان آرادان

مسیول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: ساعت 14:04 به دنبال تماس با مرکز ارتباطات،هدایت و پایش عملیات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس زمینی از پایگاههای اورژانس پیش بیمارستانی داروآباد، آرادان شهرستان آرادان و مرکزی و فرهنگ شهرستان گرمسار و یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند

کارن یحیایی بیان کرد: 6 نفر از مصدومین حادثه که همگی سوار بر موتور سیکلت بودند ضمن دریافت خدمات فوریت های پزشکی با توجه به شدت آسیب های وارده توسط آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های آرادان و گرمسار و جمعیت هلال احمر جهت دریافت خدمات تخصصی تر به بیمارستان معتمدی گرمسارمنتقل شدند.

وی افزود: یک نفر از مصدومین با توجه به شرایط و حال عمومی خوبی داشتند حاضر به انتقال نشده و بعد از انجام مراحل قانونی مورد نیاز بصورت سرپایی درمان شدند.

رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت و سواری در یک روستای شهرستان آرادان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت و سواری در یک روستای شهرستان آرادان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت و سواری در یک روستای شهرستان آرادان"، کلیک کنید.