رژیم صهیونیستی دستور تخلیه فوری بیمارستان الشفاء را صادر کرد

رژیم صهیونیستی دستور تخلیه فوری بیمارستان الشفاء را صادر کرد

ارتش رژیم اشغالگر با بلندگو از همه کسانی که داخل بیمارستان الشفاء هستند، خواست تا هرچه سریع تر از این مجتمع خارج شوند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری مجله برترین ها، در آخرین تحولات مربوط به بیمارستان الشفاء که از یک هفته گذشته تاکنون تحت محاصره و اشغال نظامیان صهیونیست است، ارتش اسراییل از طریق بلندگو ها از مردمی که در داخل بیمارستان پناه گرفته اند خواست تا فوراً از این مجتمع پزشکی خارج شوند.

همزمان ساعت 4 صبح به وقت محلی، طبقه بالای بیمارستان نیز هدف حمله توپخانه ای قرار گرفت. خانه های اطراف بیمارستان و همچنین محوطه بیمارستان نیز هدف شلیک گلوله های ارتش اشغالگر قرار دارد.

طی روز های اخیر روایت برخی از افراد داخل بیمارستان از هتک حرمت زنان به دست نظامیان ارتش صهیونیستی، خشم و عصبانیت افکار عمومی جهان اسلام و دیگر کشور ها را برانگیخته است.

ارتش اشغالگر امروز مدعی شد که از زمان آغاز حمله در مجتمع پزشکی الشفاء و اطراف آن در شمال غزه، 500 نفر از اعضای جنبش حماس و جهاد اسلامی را بازداشت کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که با شاباک به عملیات در مجاورت بیمارستان الشفاء در شمال غزه و محله الامل در خان یونس ادامه می دهد.

ادعای صهیونیست ها در خصوص بازداشت اعضای حماس و جهاد اسلامی در مجتمع پزشکی الشفاء در حالی است که چندی پیش اشغالگران تصاویر جعلی از بازداشت این افراد منتشر کردند و سپس مجبور شدند به اشتباه خود اعتراف کنند.

حملات هوایی نیز در استان های دیرالبلح، رفح و اردوگاه النصیرات در شهر غزه متمرکز شده، بمباران هایی که از بامداد امروز تاکنون ده ها شهید و صد ها زخمی به جا گذاشته است.

منابع فلسطینی همچنین گزارش دادند که ارتش اشغالگر گروهی که مشغول توزیع کمک های بشردوستانه در میدان «الکویت» شهر غزه بودند را هدف قرار داده است.

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، از تاریخ 7 اکتبر تاکنون 32226 نفر به شهادت رسیده اند که 84 مورد مربوط به 24 ساعت گذشته است، همچنین 74518 نفر دیگر زخمی شده اند.

رژیم صهیونیستی دستور تخلیه فوری بیمارستان الشفاء را صادر کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رژیم صهیونیستی دستور تخلیه فوری بیمارستان الشفاء را صادر کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رژیم صهیونیستی دستور تخلیه فوری بیمارستان الشفاء را صادر کرد"، کلیک کنید.