بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان

مجله برترین ها/همدان بخشدار پیرسلمان از بهره برداری ارتقا شبکه بیتروان این بخش خبر داد.

محمود فیروزبخت در گفت وگو با مجله برترین ها اظهار کرد: سرانجام با پیگیری های مستمر و پی در پی به عمل آمده دوسال گذشته ، طرح ارتقا شبکه تلفن همراه و پوشش اینترنت از 2Gبه4G با شعاع 20 کیلومتر در روستای بیتروان از توابع بخش پیرسلمان اجرا شده و هم اکنون برای استفاده مشترکین قابل افتتاح است.

وی اعتبار هزینه شده برای این طرح را افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت مخابرات استان همدان برشمرد و افزود:با افتتاح و اجرای این طرح سرانجام پس از سالها مشکل آنتن دهی تلفن همراه روستای 350 نفری روستای بیتروان مرتفع می شود.

فیروزبخت همچنین تصریح کرد: در سال گذشته نیز برای ارایه خدمات دهی هر چه بهتر اهالی به همت بنیاد مسکن شهرستان اسدآباد عملیات تسطیح ، زیرسازی و آسفالت ریزی معابر در روستای بیتروان از محل اعتبارات دولتی در اختیار شهرستان به متراژ 290 متر مربع با 350 تن آسفالت انجام شد.

پایان خبر مجله برترین ها

بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان"، کلیک کنید.