ارایه آموزش های امدادی و ایمنی به 115 هزار مسافر نوروزی

ارایه آموزش های امدادی و ایمنی به 115 هزار مسافر نوروزی

سخنگوی ستاد خدمات یکپارچه هلال احمر در نوروزی 1403 از ارایه آموزش های امدادی و ایمنی به بیش از 115 هزار مسافر از ابتدای اجرای طرح نوروزی این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری مجله برترین ها، علی درویش پور، با اشاره به ماموریت های هلال احمر از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز گفت: از تاریخ 24 اسفند لغایت 7 فروردین، 2264 عملیات و خدمت از سوی هلال احمر به شهروندان ارایه شده که در این ماموریت ها مجموعا به 17 هزار و 348 نفر امدادرسانی شد.
وی افزود: قسمت مهمی از ماموریت های هلال احمر در این ایام در حوزه جاده ای بود که بر همین اساس 178 نفر از شهروندان متاثر از حوادث جاده ای رهاسازی و 2189 نفر در محل درمان شدند.
درویش پور ادامه داد: علاوه بر این جمعیت هلال احمر با بهره گیری از توان داوطلبان و جوانان در نقاط مختلف جاده های کشور حضور فعال داشته و به راهنمایی و آموزش مسافران نوروزی می پردازند و در قالب طرح های مختلف خدمات بشردوستانه به شهروندان ارایه می دهند. در همین رابطه 250 هزار نفر از خدمات پویش بهرفت، 94 هزار نفر از پویش سبز، بیش از 115 هزار نفر از آموزش های امدادی و ایمنی و 81 هزار نفر از خدمات اکیپ های سحاب بهره مند شدند. در مجموع سازمان جوانان هلال احمر در این مدت به بیش از یک میلیون و 897 هزار نفر خدمات رسانی کرده است.
وی افزود: همچنین سازمان جوانان با برپایی خیمه های نماز و غرفه های فرهنگی میزبان 157 هزار نفر از مسافرین بودند و بیش از 50 هزار بسته افطاری توزیع کردند.
سخنگوی ستاد نوروزی هلال احمر خاطرنشان کرد: در سال جاری ماه مبارک رمضان با ایام نوروز همزمان شده و هلال احمر با توجه به رسالتی که دارد در کنار نیازمندان و افراد کم برخوردار حضور دارد که بر این اساس از ابتدای طرح نوروزی 49 هزار و 64 بسته معیشتی در میان اقشار ضعیف جامعه توزیع شده است.
این مقام مسیول در هلال احمر تصریح کرد: در مجموع بیش از 646 هزار نفر از خدمات سازمان داوطلبان در این مدت بهره مند شده که بهره مندی 6 هزار و 450 نفر از طرح نیابت و 100 هزار نفر از طرح پایش سلامت بواسطه فعالیت 1213 نفر/روز پزشک داوطلب، تنها گوشه ای از این خدمات است.

ارایه آموزش های امدادی و ایمنی به 115 هزار مسافر نوروزی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارایه آموزش های امدادی و ایمنی به 115 هزار مسافر نوروزی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارایه آموزش های امدادی و ایمنی به 115 هزار مسافر نوروزی"، کلیک کنید.