با کسانی که در حق تیم نفت مسجدسلیمان کوتاهی کرده اند قانونی برخورد خواهیم کرد | نامه پرداخت بدهی 50 میلیاردی باشگاه نفت گرفته شد

با کسانی که در حق تیم نفت مسجدسلیمان کوتاهی کرده اند قانونی برخورد خواهیم کرد | نامه پرداخت بدهی 50 میلیاردی باشگاه نفت گرفته شد

دکتر رضا جباری نماینده مردم حوزه مسجدسلیمان بزرگ در مصاحبه با خبرگزاری مجله برترین ها در ارتباط با مشکلات باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت : در طول یکی دوسال اخیر مدیران مربوطه آنقدر مشکلات این باشگاه را پیگیری نکردند و همه را به لحظه اخر واگذار کردند که حالا با انبوهی از مشکلات انباشته مواجه شده ایم.

وی افزود : مهمترین موضوع اینجاست که این افراد علاوه بر اینکه مشکلات این باشگاه را بازگو نکردند ، حتی تلاشی برای حل این مشکلات هم نکردند و حالا همین ها امروز از مشکل تبدیل به معضل برای این تیم شده اند.

جباری یادآور شد: تیمی که با قدرت در لیگ برتر بازی میکرد و مربیان و بازیکنان بین المللی هر چند هفته به مسجدسلیمان می آمدند تا با بازیکنان این تیم مسابقه بدهند و به نوعی نیروی محرکه پیشرفت شهر شده بود را ببینید بر اثر سومدیریت به چه روزی انداخته اند.وی افزود : تعجب من این است که اگر من هم نمی آمدم و به این قطار پرمعضل تیم نفت سر نمیزدیم این قطار همچنان بر همان ریل قبلی و در سکوت میخواست راه خود را تا ایستگاه اخر که همان منحل شدن تیم است ادامه دهد.

وی خاطر نشان کرد که : تیم نفت و مسائل حاشیه ان تنها به نفت مربوط نیست و حق الناس است و بیکار نخواهیم نشست و تمامی افرادی که در حق این تیم طی این سالها کوتاهی کرده اند را بصورت حقوقی پیگیری خواهیم کرد.

جباری در ادامه گفت : در لحظه اخر متوجه بدهی ۵۰ میلیاردی تیم شدیم و نامه آن را در قالب مسئولیت های اجتماعی از مدیرعامل نفت ایران گرفتم و به دلیل همین عدم پرداخت بدهی است که تاکنون پنجره نقل و انتقالات تیم بسته شده و واین تیم نمی تواند بازیکنان جدید بگیرد و تغییرات لازم را بدهد .

نماینده مردم حوزه مسجدسلیمان بزرگ گفت : امید مردم به این باشگاه و تیم های آن است اما ببینید چه بلایی سرآن اورده اند و عواقب آن را هم همین جوانان میبینند که با شوق و اشتیاق برای تشویق آن به ورزشگاه می آمدند و حالا بر اثر پسرفت تیم ها و شکست های آنها سرخورده می شوند.

این نماینده مجلس یادآور شد : مشکل باشگاه نفت تنها گریبانگیر تیم نفت مسجدسلیمان نشده بلکه پنجره نقل و انتقالات کلیه تیم های زیر مجموعه این باشگاه شامل امید ، جوانان و نوجوانان  نیز تا حل مشکل مالی این باشگاه بسته خواهند ماند.

وی در پایان گفت : با اقای تاج ، رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کردم و وی قول مساعد برای پیگیری و حل مشکلات باشگاه نفت را داد.

46

با کسانی که در حق تیم نفت مسجدسلیمان کوتاهی کرده اند قانونی برخورد خواهیم کرد | نامه پرداخت بدهی 50 میلیاردی باشگاه نفت گرفته شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "با کسانی که در حق تیم نفت مسجدسلیمان کوتاهی کرده اند قانونی برخورد خواهیم کرد | نامه پرداخت بدهی 50 میلیاردی باشگاه نفت گرفته شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "با کسانی که در حق تیم نفت مسجدسلیمان کوتاهی کرده اند قانونی برخورد خواهیم کرد | نامه پرداخت بدهی 50 میلیاردی باشگاه نفت گرفته شد"، کلیک کنید.