نشست خبری چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

نشست خبری چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

نشست اعلام برنامه‌های گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش مجله برترین ها، نشست خبری چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

سرفصل‌ برنامه‌های ویژه و عمومی پیش‌بینی شده وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای لشکری و کشوری، سازمان‌های مردم‌نهاد و ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سراسر کشور در پاسداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس از جمله موضوعات این نشست خبری است که توسط رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تشریح خواهد شد.

این نشست فردا (یکشنبه) ساعت ۱۰ صبح در سالن اروند موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

پایان خبر مجله برترین ها

نشست خبری چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نشست خبری چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نشست خبری چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود"، کلیک کنید.