متهمان پرونده پرشاکی سرقت در امیدیه دستگیر شدند

متهمان پرونده پرشاکی سرقت در امیدیه دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی دادگستری خوزستان، رحمان بن‌سعید شامگاه پنجشنبه در این خصوص بیان کرد: باتوجه به دریافت گزارش‌های متعدد سرقت در یکی از مناطق مسکونی شهرستان امیدیه و نیز وقوع سرقت‌های به عنف و زورگیری در منطقه جنگلی حاشیه شهر، موضوع مورد پیگیری قرار گرفت.

وی ادامه داد: با رصد گروه‌های بزهکار و سابقه‌دار در شهرستان، متهمان شناسایی و دستگیر شدند و بخشی از اقلام مسروقه در محل اختفای آنان کشف و ضبط شد.

بن‌سعید گفت: تاکنون ۷۰ شکایت در این پرونده ثبت و اموال آنان در همان ابتدای امر شناسایی و به آنان عودت شد.

وی با بیان اینکه از متهمان تعدادی سلاح گرم و سرد کشف و ضبط شد، ادامه داد: پرونده با صدرو قرار نهایی به دادگاه ارسال شد.

رییس کل دادگستری خوزستان پیش از این با تاکید بر اهتمام جدی دستگاه قضایی برای حل پرونده‌های کثیرالشاکی گفت: احقاق حق مالباختگان در این پرونده‌ها باید اولویت دستگاه قضایی باشد.

متهمان پرونده پرشاکی سرقت در امیدیه دستگیر شدند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "متهمان پرونده پرشاکی سرقت در امیدیه دستگیر شدند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "متهمان پرونده پرشاکی سرقت در امیدیه دستگیر شدند"، کلیک کنید.