کاهگل صنعتی آسان تر از کاهگل سنتی اجرا می شود؟

اگر به تصاویر کاهگل صنعتی در اینترنت یا فضاهای شهری نگاه کنید، خواهید دید که این محصول علیرغم شباهت‌های ظاهری، تفاوت‌های قابل توجهی در اجرا دارد. یکی از ویژگی‌های کاهگل صنعتی این است که پس از اجرا، هرگز دقیقا مشابه همان رنگ یا بافت در سطح دیگری نخواهد بود.

دلیل این موضوع چیست؟ آیا واقعاً مزایای کاهگل صنعتی در مراحل خرید، اجرا و عمر کاربردی بیشتر است؟ کاهگل صنعتی نانو به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند توسط خریدار یا فروشنده به صورت دستی اجرا شود. بنابراین، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که یک طرح و نقش ثابت از آن ببینید؛ حتی اگر رنگ و میزان لایه‌های اجرا شده مشابه باشند.

این قابلیت اجرا با ماله کشی و یا قلمو، این ویژگی را به کاهگل صنعتی بخشیده است. در حالی که در اجراهای شهری، معمولاً این کار با پاشش رنگ انجام می‌شود. بنابراین، یک فرم یکدست و زیبا بر روی ساختمان‌ها یا بناهای فرسوده برای بهبود ظاهر شهر ایجاد می‌شود.

بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت که نوع اجرای کاهگل در شباهت‌ها و تفاوت‌های نهایی آن بسیار تأثیرگذار است. اگرچه کاهگل ضد آب در نهایت یک خروجی یکنواخت دارد، اما مانند ظروف و هنرهای دستی در مرحله اجرا ممکن است کمی تغییر کند.

استفاده از کاهگل نانو

استفاده از کاهگل صنعتی بدون محدودیت اجرایی

شما می‌توانید بسته به نیاز خود، ضخامت یا نازکی بافت کاهگل ضد آب را در حین اجرا انتخاب کنید. این موضوع به سلیقه مشتری بستگی دارد و نیازی به اجرای یک قانون کلی نیست. خوبی کاهگل ضد آب این است که شما را با محدودیت‌ها درگیر نمی‌کند و با بافت نانو پلیمری خود، اجازه کشش سطحی در حین اجرا را به شما می‌دهد.

بسته به نیاز و حجم سطحی که قرار است پوشش دهید، می‌توانید کاهگل ضد آب را با آب و در صورت نیاز با کاه مخلوط کنید و با ابزار موجود یا حتی با دست آن را بر روی سطح مورد نظر اجرا کنید.

در حین اجرا خواهید دید که حتی مقدار کمی از این محصول، پوشش دهی سطحی قابل توجهی دارد. اگر به بافتی یکدست و بدون افزودنی مانند کاه نیاز دارید، می‌توانید آن را با پاشش اجرا کنید و یک ظاهر خوش‌رنگ و زیبا به دست آورید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد با یک تیر دو نشان بزنید.

قابلیت اجرای کاهگل ضد آب توسط خریدار می‌تواند با خدمات ویژه توسط فروشنده نیز انجام شود. این موضوع مشابه و متقارن با اجرای توسط خریدار است. پس از خرید، اجرای آن به شما بستگی دارد. عدم نیاز به مواد اضافی یا محصولی ثانویه یکی از مزایای مهم کاهگل ضد آب است. در حالی که دیگر رنگ‌های شیمیایی موجود باید به صورت تخصصی ترکیب شده و سپس روی سطح مورد نظر اجرا شوند.

هنگامی که می‌خواهید حتی یک کاغذ دیواری برای خانه خود انتخاب کنید، باید علاوه بر هزینه خرید، هزینه‌های اجرا و اجرت را نیز در نظر بگیرید. اما کاهگل ضد آب فارغ از این هزینه‌ها است.

با امکان اجرای این کاهگل توسط خودتان، هزینه‌های بیشتر کاهش می‌یابد و در نهایت تنها هزینه‌ای که می‌پردازید، بابت حجم خریداری شده از فروشنده کاهگل ضد آب پلیمری است.

کاهگل ضد آب

ترکیبات کاهگل ضد آب: دوستدار محیط زیست و طبیعت

وقتی صحبت از هزینه کاهگل مصنوعی می‌شود، باید بدانید که هزینه پرداختی برای کاهگل ضد آب نسبت به مقدار چند کیلویی که خریداری می‌کنید، بسیار مناسب است.

جالب است، نه؟ اما دلیل این موضوع چیست؟ با توجه به افزایش قیمت بیشتر کالاهای ساختمانی، ترکیبات کاهگل ضد آب به گونه‌ای تنظیم شده که نیازی به پرداخت هزینه گزاف ندارید.

مهم‌تر از همه، این ترکیبات با محیط زیست سازگار هستند. برخلاف مواد شیمیایی مشابه، این مواد در طبیعت باقی نمی‌مانند و به آن آسیب نمی‌زنند.

سازگاری مواد نانو با محیط زیست باعث شده تا جذب گرد و خاک به حداقل برسد و نیازی به آب و مواد شوینده برای شستشو نداشته باشد. این ویژگی دو مزیت اصلی دارد. اول برای کسانی که از کاهگل ضد آب در دکوراسیون داخلی یا خارجی استفاده می‌کنند.

این ویژگی برای افرادی که نیاز به تمیز کردن محیط خانه خود در مواقع خاصی از سال دارند، بسیار مناسب است. کاهگل ضد آب با خواص خود هرگونه رطوبت را دفع می‌کند و به بافت زیرین منتقل نمی‌کند. با این کار، عمر بنا افزایش می‌یابد و شما دیگر نگران پوسته پوسته شدن یا زرد شدن ناحیه رنگ شده نخواهید بود.

این ویژگی علاوه بر مقاومت بالای کاهگل پلیمری، نشان از کارایی بالا در شرایط خاص دارد. برای خانه‌ها یا محیط‌های کاری که اجزای آن‌ها سریعاً با محیط واکنش نشان می‌دهند یا دچار پوسیدگی می‌شوند، استفاده از کاهگل ضد آب می‌تواند این مشکلات را به حداقل برساند.

پس از چندین سال استفاده، می‌توانید برای نوسازی یا ترمیم آن اقدام کنید و مطمئن باشید که در شرایط مناسب و بهینه، هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. در نتیجه، کاهگل مصنوعی سالم و مقاوم به عمر طولانی خود ادامه خواهد داد و کارایی لازم را برای شما فراهم خواهد کرد.

 

ایجاد کاهگل ضد آب مخلوط یا برجسته؟

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، اجرای کاهگل ضد آب انواع مختلفی دارد و فقط رنگ‌ها نیستند که ظاهر کاهگل پلیمری را تغییر می‌دهند.

اجرای آن توسط مشتری به سادگی می‌تواند به صورت کاهگل مخلوط یا برجسته انجام شود. در کاهگل مخلوط پلیمری، ظاهر آن با کمک کاه ترکیب شده و کاه‌ها در بخش‌های مختلفی از سطح دیده می‌شوند.

این باعث می‌شود که ظاهر نهایی کاملاً تصادفی و غیر یکنواخت باشد. در نتیجه، شما یک اثر هنری در محیط خود خواهید داشت. اما در اجرای کاهگل ضد آب برجسته، مقدار بیشتری از کاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این حالت، نسبت کاه و کاهگل تقریباً مساوی است و برخلاف حالت مخلوط که مقدار کمتری از کاه در ترکیب استفاده می‌شود، در کاهگل برجسته شما حجم بیشتری از کاه را در یک مربع ۱ در ۱ مشاهده می‌کنید که به صورت برجسته قرار گرفته است.

اجرای کاهگل نانو

عدم محدودیت برای تهیه و اجرای کاهگل ضد آب

در چایخانه‌های سنتی، قهوه‌خانه‌ها، یا رستوران‌هایی که غذاهای ایرانی با فضایی قدیمی سرو می‌کنند، اجرای کاهگل ضد آب پلیمری بسیار رایج است. تعداد این مکان‌های کسب و کار بیشتر از انگشتان دست است، چرا که در سراسر ایران پراکنده شده‌اند.

بنابراین، استفاده از کاهگل مصنوعی محدود به یک شهر یا یک صنف خاص نیست. در این نوع کسب و کارها عموماً از کاهگل ضد آب به صورت ساده یا مخلوط استفاده می‌شود، به خصوص اگر رستوران فضای باز نیز در اختیار مشتریان قرار دهد. پوشاندن دیوارها و درب ورودی این مکان‌ها با کاهگل ضد آب مدرن، علاوه بر زیبایی، یک استراتژی بازاریابی موثر به شمار می‌آید.

هر کسب و کاری، علاوه بر تجهیزات و لوازم خاص خود، نیاز به فضایی دارد که احساسات و حال و هوای مناسب را القا کند. نمی‌توان یک چایخانه سنتی را با فضایی مدرن و رنگ‌های لوکس تصور کرد. چیدمان ظاهری دیوارها و سطوح این مکان‌ها باید با نوع فعالیت آن‌ها هماهنگ باشد، وگرنه تضاد ظاهری آن‌ها توی ذوق می‌زند.

در دنیای امروز که کسب و کارها به سمت همسان‌سازی خروجی و اهداف خود پیش می‌روند، استفاده از رنگ‌ها و ابزارهای کم‌هزینه اما موثر بسیار مهم است. اگر چنین فضایی با کاهگل ضد آب (مخلوط با کاه) و در حجم و رنگ مناسب پوشانده شود، نتیجه به مراتب بهتری حاصل خواهد شد. بنابراین:

– با کمک کاهگل ضد آب، فضایی متناسب با اهداف کسب و کار به مشتری ارائه می‌دهیم.

– به جای صرف هزینه‌های زیاد، با حداقل بودجه ممکن، حداکثر سود را به دست می‌آوریم.

این امر حتی در استفاده از کاهگل پلیمری مدرن در منازل نیز صادق است. درست است که هدف در اینجا کسب سود و جلب توجه مشتری نیست، اما تغییر فضای یک خانه به وسیله رنگ آن امکان‌پذیر می‌شود.

علاوه بر رنگ‌های طبیعی و قدیمی کاهگل مصنوعی، امکان خرید رنگ‌های جدید و خاص نیز وجود دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهگل صنعتی آسان تر از کاهگل سنتی اجرا می شود؟" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهگل صنعتی آسان تر از کاهگل سنتی اجرا می شود؟"، کلیک کنید.