آتش سوزی هتلی در مشهد ۱۱ نفر را روانه بیمارستان کرد

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه آتش سوزی هتلی واقع در خیابان امام رضا (ع) در مشهد ۱۱ نفر را روانه بیمارستان کرد.

آتش سوزی هتلی در مشهد ۱۱ نفر را روانه بیمارستان کرد

آفتاب‌‌نیوز :

محمد علیشاهی عصر چهارشنبه افزود: این حادثه ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه ظهر امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان چهار دستگاه آمبولانس و یک‌ دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۸ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه‌روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

 

آتش سوزی هتلی در مشهد ۱۱ نفر را روانه بیمارستان کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آتش سوزی هتلی در مشهد ۱۱ نفر را روانه بیمارستان کرد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آتش سوزی هتلی در مشهد ۱۱ نفر را روانه بیمارستان کرد"، کلیک کنید.