پرسپولیس رسما جدایی عبدالکریم حسن را اعلام کرد – خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان

پرسپولیس رسما جدایی عبدالکریم حسن را اعلام کرد - خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مجله برترین ها و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس و باشگاه الوکره پس از چند دور مذاکرات و گفتگوهای به نسبت طولانی بر سر جدایی عبدالکریم حسن، بازیکن قطری سرخپوشان به توافق رسیدند.

به این ترتیب، پس از تامین خواسته‌های باشگاه پرسپولیس، رضایت‌نامه عبدالکریم حسن برای پیوستن وی به الوکره و بازگشت به فوتبال کشورش صادر شد.

مجوز انتقال عبدالکریم در ازای پرداخت یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار صادر شد. همچنین باشگاه الوکره میزبانی برپایی یک اردو در کشور قطر شامل هزینه‌های سفر، اقامت، بازی دوستانه و کلیه موارد مرتبط را برعهده گرفته است.

باشگاه الوکره همچنین در صورت قهرمانی در فصل آتی لیگ، مبلغ ۱۴۰ هزار دلار به پرسپولیس پرداخت خواهد نمود. باشگاه پرسپولیس با قدردانی از تلاش‌های عبدالکریم حسن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس برای او و باشگاه الوکره آرزوی موفقیت می‌کند.

پرسپولیس رسما جدایی عبدالکریم حسن را اعلام کرد – خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرسپولیس رسما جدایی عبدالکریم حسن را اعلام کرد – خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرسپولیس رسما جدایی عبدالکریم حسن را اعلام کرد – خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.