پلمب ۱۱۸ واحد صنفی متخلف در اجاره اتباع غیرمجاز در قشم

پلمب ۱۱۸ واحد صنفی متخلف در اجاره اتباع غیرمجاز در قشم

مجله برترین ها/هرمزگان دادستان عمومی و انقلاب قشم از شناسایی و پلمب ۱۱۸ واحد صنفی و مغازه متخلف در اجاره اتباع خارجی غیرمجاز در این شهرستان مرزی خبر داد.  

امید مهدوی مجد اظهار کرد: این تعداد واحد صنفی متخلف در اجاره اتباع غیر مجاز، براساس نارضایتی و مطالبه گری عمومی مردم قشم و در راستای حفظ حقوق عامه و خدمتگزاری به قشموندان در اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر فعالیت اتباع خارجی در بازار قدیم و مجتمع های تجاری سیتی سنتر و معراج این شهر پلمب شدند.

 وی ادامه داد: در اجرای این طرح و بررسی‌های میدانی مشخص شد تعدادی از واحدهای مورد نظر، در اجاره اتباع خارجی غیرمجاز بوده و تعدادی دیگر از واحدها از اتباع خارجی غیرمجاز به عنوان متصدی برای انجام امور و فعالیت‌های روزانه استفاده می کردند.

پایان خبر مجله برترین ها 

پلمب ۱۱۸ واحد صنفی متخلف در اجاره اتباع غیرمجاز در قشم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلمب ۱۱۸ واحد صنفی متخلف در اجاره اتباع غیرمجاز در قشم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلمب ۱۱۸ واحد صنفی متخلف در اجاره اتباع غیرمجاز در قشم"، کلیک کنید.