تصادف و حریق ۲ تانکر نفتی در سواحل سنگاپور

تصادف و حریق ۲ تانکر نفتی در سواحل سنگاپور

۲ تانکر بزرگ نفتی امروز (جمعه) پس از برخورد با هم در آب‌های ساحلی سنگاپور، دچار حریق شدند.

به گزارش مجله برترین ها، اداره دریانوردی سنگاپور اعلام کرد ساعت حدود ۶ صبح به وقت محلی یک نفتکش با پرچم «سائوتومه و پرنسیپ» و نفتکش دیگری با پرچم سنگاپور در ۵۵ کیلومتری سواحل شمال شرقی جزیره «پدرا برانکا»ی این کشور در نزدیکی تنگه سنگاپور با یکدیگر برخورد کرده و آتش گرفتند.

گزارش‌ها حاکیست دو ملوان این نفتکش‌ها که زخمی شده بودند با بالگرد به بیمارستان انتقال یافته‌اند. دیگر خدمه این کشتی‌ها نیز نجات یافته و با کشتی‌های نجات به ساحل آورده شده‌اند.

عکس‌های منتشر شده توسط نیروی دریایی سنگاپور نشان می‌دهد دود سیاه غلیظی از یک تانکر بلند شده و خدمه آن در حال انتقال به قایق‌های نجات هستند.

به گزارش یورونیوز، مقامات سنگاپوری به اداره محیط زیست مالزی اطلاع داده‌اند تا در صورت نشت نفت برای اقدامات بیشتر آماده شوند.

پایان خبر مجله برترین ها

تصادف و حریق ۲ تانکر نفتی در سواحل سنگاپور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصادف و حریق ۲ تانکر نفتی در سواحل سنگاپور" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصادف و حریق ۲ تانکر نفتی در سواحل سنگاپور"، کلیک کنید.