عید قربان الگویی برای وحدت مسلمین در برابر کفار و طاغوت است

عید قربان الگویی برای وحدت مسلمین در برابر کفار و طاغوت است

مجله برترین ها/کردستان امام جمعە سنندج عید قربان را الگویی بی نظیر برای  وحدت مسلمین در برابر کفار و طاغوت دانست.

ماموستا فایق رستمی امروز (28خرداد) پیش از اقامە نماز عید قربان کە در مسجد جامع شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: عید قربان نمادی از ایستادگی حضرت ابراهیم در برابر شیطان و تسلیم بودن در برابر امر پروردگار است.

وی عنوان کرد: امروزە عید قربان برای مسلمانان بە الگویی برای ایستادگی و تسلیم نشدن در برابر دشمن و طاغوت تبدیل شدە است.

ماموستا رستمی اضافە کرد: عید قربان از جملە مهم ترین عید در دین اسلام است کە نمادی از بندگی و تسلیم بودن انسان در برابر ذات و مشیت الهی است.

امام جمعە سنندج ادامە داد: عید قربان، عید ایثار و فداکاری است و از دوران رسالت ابراهیم تا بە امروز مورد توجه مسلمانان جهان بودە است.

ماموستا فایق رستمی خاطرنشان کرد: فلسفە عید قربان وحدت و برادری است، لذا کمک به فقرا و تقسیم شادی های عید قربان با نیازمندان باید مورد توجه قرار گیرد و کسانی که در راه خدا قربانی می دهند بدانند اجر بزرگی نزد پروردگار دارند.

پایان خبر مجله برترین ها

عید قربان الگویی برای وحدت مسلمین در برابر کفار و طاغوت است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عید قربان الگویی برای وحدت مسلمین در برابر کفار و طاغوت است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عید قربان الگویی برای وحدت مسلمین در برابر کفار و طاغوت است"، کلیک کنید.