تماشاگران شعار «بی غیرت» سردادند/ نماینده مجلس سکوت کرد – خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان

تماشاگران شعار «بی غیرت» سردادند/ نماینده مجلس سکوت کرد - خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مجله برترین ها، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2026 شامگاه سه شنبه میزبان ازبکستان بود و با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

هواداران تیم ملی بعد از تساوی شعار «بی غیرت، بی غیرت» سر دادند اما با این حال بازیکنان تیم ملی ایران دور افتخار زدند.

علی خضریان، نماینده مجلس، که در ورزشگاه حضور داشت بار دیگر از گفت و گو با خبرنگاران اجتناب کرد و در پاسخ به سوالات آن ها گفت: شما باید ابتدا این سوال را بپرسید که آیا من حاضرم صحبت کنم یا خیر.

اعضای هیات رییسه فدراسیون از جمله مهدی تاج پس از تساوی تیم ملی در پاویون جایگاه ویژه با هم صحبت کردند و از پاویون بیرون نیامدند.

چند تن از افراد سفارت ازبکستان از نحوه استقرار خود در جایگاه ویژه رضایت نداشتند و رفتار مسوولان ورزشگاه را مورد نقد قرار دادند.

تماشاگران شعار «بی غیرت» سردادند/ نماینده مجلس سکوت کرد – خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تماشاگران شعار «بی غیرت» سردادند/ نماینده مجلس سکوت کرد – خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تماشاگران شعار «بی غیرت» سردادند/ نماینده مجلس سکوت کرد – خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه