احضار کاردار سوید به وزارت خارجه ایران

احضار کاردار سوید به وزارت خارجه ایران

به گزارش مجله برترین ها، براساس اعلام وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در پی انتشار اتهامات بی اساس و مغرضانه از سوی یک مقام سویدی علیه جمهوری اسلامی ایران، کاردار موقت سفارت سوید در تهران، عصر روز شنبه توسط دستیار اداره کل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.

در این احضار، مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران نسبت به اظهارات مبتنی بر اطلاعات غلط و القایی متاثر از رژیم صهیونیستی به وی ابلاغ شد.

دستیار مدیرکل کل غرب اروپا همچنین در این ملاقات ضمن رد اتهامات وارده، خاطرنشان ساخت: انتشار ادعاهای بی پایه، نشان دهنده نیت برخی طرف ها برای تخریب روابط دیرینه دو کشور است. بر این اساس انتظار میرود مقامات سوید نسبت به جریان های مشکوک بیش از پیش هوشیار باشند.

کاردار موقت سفارت سوید در کشورمان گفت: مراتب را فورا به پایتخت خود منعکس خواهد کرد.

310310

احضار کاردار سوید به وزارت خارجه ایران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احضار کاردار سوید به وزارت خارجه ایران" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احضار کاردار سوید به وزارت خارجه ایران"، کلیک کنید.