مچ اندازی نیاز به مهارت و تکنیک بسیار دارد

قهرمان مچ اندازی کشور در گفت وگو با مجله برترین ها:

مچ اندازی نیاز به مهارت و تکنیک بسیار دارد

قهرمان ملی مچ اندازی و دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) گفت: مچ اندازی ورزش پرخطری است که باید با آگاهی، دانش و اصولی شروع شود و نیاز به مهارت و تکنیک بسیار دارد تا ورزشکار این رشته دچار آسیب دیدگی نشود.

امیرحسین جعفری قهرمان ملی مچ اندازی و دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری مجله برترین ها اظهار کرد: تحصیل در رشته تربیت بدنی در آشنایی با نوع و شیوه
تمرین ها و شناخت آناتومی بدن برای تمرین بهتر، موثرتر و اصولی و دستیابی به موفقیت می تواند تاثیر بسیاری داشته باشد.

وی بیان کرد: مچ اندازی یکی از زیرشاخه های ورزش بدنسازی محسوب می شود و آشنایی من با این ورزش به دوران کودکی برمی گردد که همراه با پدرم به باشگاه
بدنسازی رفت و آمد داشتم و از آنجا با این ورزش آشنا و به آن علاقه مند شدم.

قهرمان ملی مچ اندازی و دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با بیان اینکه سه سال است به صورت تخصصی در زمینه مچ اندازی تمرین و ورزش می کنم، افزود: مچ اندازی ورزش پرخطری است که باید با آگاهی، دانش و اصولی شروع شود و از این بابت نیاز به مهارت و تکنیک بسیار دارد تا ورزشکار این رشته دچار آسیب دیدگی نشود.

این قهرمان مچ اندازی تبیین کرد: نخستین مدالی که کسب کردم، مدال برنز و سپس مدال طلای استانی در سال 1401 در ورزش مچ اندازی بود و در پایان سال 1402 توانستم مدال قهرمانی کشور را در این رشته ورزشی کسب کنم.

جعفری متذکر شد: علاقه دارم به یک مربی ورزشی تبدیل شوم و با تحصیل در رشته تربیت بدنی به صورت علمی و اصولی ورزش را آموزش دهم.

مچ اندازی نیاز به مهارت و تکنیک بسیار دارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مچ اندازی نیاز به مهارت و تکنیک بسیار دارد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مچ اندازی نیاز به مهارت و تکنیک بسیار دارد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه