60 درصد محصولات کارخانه فروالیاژ ایران ازنا در داخل کشور مصرف می شود

60 درصد محصولات کارخانه فروالیاژ ایران ازنا در داخل کشور مصرف می شود

مجله برترین ها/لرستان مدیرکل صنعت معدن و تجارت لرستان گفت: 60 درصد محصولات کارخانه فروالیاژ ایران ازنا در داخل کشور مصرف می شود.

بهمن جعفری امروز چهارم خردادماه در حاشیه بازدید استاندار لرستان از کارخانه فروالیاژ ایران، اظهار کرد: کارخانه فروالیاژ آلیاژ ایران یکی از صنایع بزرگ استان محسوب می شود که در حال حاضر در زمینه تولید فروسلیس با ظرفیت اسمی 60 هزار تن در سال و ظرفیت عملی 47 هزار تن در سال فعالیت دارد که به منظور خالص سازی و اکسیژن زدایی استفاده می شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 650 نفر در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند که 60 درصد محصولات این واحد در داخل کشور مصرف و 40 درصد نیز به 20 کشور هدف صادر می شود.

مدیرکل صمت لرستان ادامه داد: در راستای رفع مشکل برق و همچنین پیگیری در جهت اصلاح تعرفه برق مصرفی پیگیری لازم صورت گرفته است.

جعفری اضافه کرد: این شرکت دارای سه کوره قوس الکتریک بوده که به صورت سه شیفت در حال فعالیت است.

پایان خبر مجله برترین ها

60 درصد محصولات کارخانه فروالیاژ ایران ازنا در داخل کشور مصرف می شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "60 درصد محصولات کارخانه فروالیاژ ایران ازنا در داخل کشور مصرف می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "60 درصد محصولات کارخانه فروالیاژ ایران ازنا در داخل کشور مصرف می شود"، کلیک کنید.