احرام نخستین زایران حج 1403 پیش از ورود به مکه + ویدیو

پس از اقامت پنج روزه حجاج ایرانی در مدینه، نخستین گروه از زایران حج 1403 مُحرم شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مجله برترین ها به حج، شامگاه شنبه 29 اردیبهشت ماه نخستین گروه از زایران حج 1403 با همراهی حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سیدعباس حسینی، رییس سازمان حج و زیارت در مسجد میقات شجره، به قصد حضور در خانه خدا احرام بستند.  

 هزار و 750 نفر از زایران خانه خدا در قالب 14 کاروان از استان های مختلفی چون تهران، کرمان، آذربایجان شرقی و قم پس از ذکر «تلبیه» مُحرم شدند.

احرام نخستین زایران حج 1403 پیش از ورود به مکه + ویدیو

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در مراسم بدرقه این زایران که راهی مکه شدند، گفت: بهترین کار در مسیری که پیش رو دارید تا به خانه خدا برسید ذکر گفتن و لبیک گفتن است، هربار که لبیک می گوید یکی از اسما خداوند را هم بر زبان بیاورید.

او همچنین به زایران راهی مکه توصیه کرپ: در این مسیر به یاد والدین و گذشتگان خود باشید و به خاطر لطفی که خدا به شما کرده است او را با اخلاص شکر کنید. همچنین اگر کسی به شما ظلم کرده است او را ببخشید که این امر از سنت بزرگان ما است.

پایان خبر مجله برترین ها

احرام نخستین زایران حج 1403 پیش از ورود به مکه + ویدیو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احرام نخستین زایران حج 1403 پیش از ورود به مکه + ویدیو" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احرام نخستین زایران حج 1403 پیش از ورود به مکه + ویدیو"، کلیک کنید.