لزوم پررنگ تر شدن فعالیت کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه آزاد اشکذر

دهقانی اشکذری تاکید کرد؛

لزوم پررنگ تر شدن فعالیت کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه آزاد اشکذر

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر بر ضرورت پررنگ تر شدن فعالیت کانون دانشجویی هلال احمر در این دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری مجله برترین ها، مسیولان دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر با رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر دیدار و گفت وگو کردند.

این دیدار به منظور برقراری ارتباط موثر و ایجاد همکاری بیشتر صورت گرفت.

در این دیدار که در محل جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر انجام شد، زمینه های همکاری بیشتر بین این جمعیت و دانشگاه آزاد اسلامی بررسی شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر در این دیدار با تبریک روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر و همچنین آغاز به کار سید حسین علوی نسب اشکذری از همکاران سابق واحد اشکذر ابراز امیدواری کرد که شاهد تعامل بیشتر این دو مجموعه باشیم.

محمود دهقانی اشکذری، خواستار پررنگ تر شدن فعالیت های کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه شد.

لزوم پررنگ تر شدن فعالیت کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه آزاد اشکذر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم پررنگ تر شدن فعالیت کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه آزاد اشکذر" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم پررنگ تر شدن فعالیت کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه آزاد اشکذر"، کلیک کنید.