شرط و شروط تل آویو برای موافقت با آتش بس در غزه

شرط و شروط تل آویو برای موافقت با آتش بس در غزه

به گزارش مجله برترین ها، شبکه الجزیره درباره شرط و شروط رژیم صهیونیستی برای موافقت با آتش بس عزه نوشت: «تل آویو در مرحله اول، آزادی 40 اسیر زنده اسراییلی را شرط کرده است».

رژیم صهیونیستی در پاسخ به درخواست میانجی گرانِ مذاکرات آتش بس در غزه، «توقف جنگ، خروج نظامیان خود و بازگشت بی قید و شرط آوارگان» را رد کرده است.

به گزارش مجله برترین ها، شبکه الجزیره به نقل از منابع آگاه خبر داد: «پاسخ اسراییل در چارچوب توافق در مرحله اول، آزادی 40 اسیر زنده اسراییلی از همه دسته ها را شرط کرده و در پاسخ اسراییل، نکات مفصلی در مورد تبادل اسرا و شرایط توقف حملات در غزه ارایه شد.»

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی در پاسخ خود به میانجی گران، «بازگشت محدود و روزانه 2000 آواره به شمال نوار غزه را 2 هفته پس از آغاز اجرای طرح آتش بس پیشنهاد کرد».

رژیم صهیونیستی همچنین درخواست حماس مبنی بر «آزادی 30 زندانی زن دارای حکم حبس ابد به ازای هر سرباز زن اسراییلی را رد و تنها پنج مورد را پیشنهاد کرده است».

تل آویو در ازای آزادی اسرای مجدد بازداشت شده در پرونده شالیت نیز درخواست کرده 2 نظامی به نام های گلدن و هارون آزاد شوند.

310310

شرط و شروط تل آویو برای موافقت با آتش بس در غزه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شرط و شروط تل آویو برای موافقت با آتش بس در غزه" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شرط و شروط تل آویو برای موافقت با آتش بس در غزه"، کلیک کنید.