بایدن نوروز را تبریک گفت

به گزارش مجله برترین ها، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در پیام خود آورده است: ما سفره هفت سین خود را در کاخ سفید تزیین کرده ایم تا امیدها و پتانسیل ها و نویدهای سال جدید را منعکس کنیم .

بایدن نوروز را تبریک گفت

در حالی که آمریکا آشکارا و قاطعانه به حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه ادامه می دهد و تامین کننده اصلی تسلیحات اسراییل در حملاتش علیه فلسطینیان در غزه است، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در پیام نوروزی خود به موضوع جنگ غزه پرداخت و گفت که این جنگ، رنج وحشتناکی را بر مردم فلسطین ایجاد کرده است.

وی مدعی شد: ما به رهبری تلاش های بین المللی برای دریافت کمک های بشردوستانه بیشتر از جمله غذا، آب، دارو و سرپناه به آنها ادامه خواهیم داد.

به گزارش مجله برترین ها، از زمان آغاز جنگ ویرانگر در نوار غزه، اشغالگران صهیونیست برق غزه را قطع کرده و ورود آب، غذا، دارو و سوخت را ممنوع کرده اند و حدود 2.3 میلیون فلسطینی را در شرایط فاجعه بار انسانی قرار داده اند.

بنابر گزارش های منابع پزشکی، آمار شهدا در نوار غزه از هفتم اکتبر (15 مجله برترین ها ماه) به 31819 تن رسیده که بیشتر آن ها زن و کودک هستند. تعداد زخمی ها نیز به 73934 تن افزایش یافته و هزاران نفر نیز همچنان زیر آوار هستند.

او همچنین در اظهاراتی مداخله جویانه مدعی شد که ایالات متحده همچنان در کنار زنان ایرانی می ایستد و همراه با شرکای خود خواستار مسیول دانستن مقامات ایران برای انکار حقوق بشر است.

بایدن در نهایت با تبریک عید سالی پر از آرامش و شادی را برای کسانی که نوروز را جشن می گیرند آرزو کرده است.

بایدن نوروز را تبریک گفت

310310

بایدن نوروز را تبریک گفت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بایدن نوروز را تبریک گفت" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بایدن نوروز را تبریک گفت"، کلیک کنید.