چهره شکسته و باورنکردنی جکی چان در 70 سالگی/ عکس

به گزارش خبرگزاری مجله برترین ها، عکسی از جکی چان در سن 70 سالگی پربازدید شده است. چهره شکسته جکی چان در این عکس مورد توجه قرار گرفت.

فانگ سی لونگ (زادهٔ 7 آوریل 1954) که با نام جکی چان شناخته می شود، بازیگر، فیلم ساز، رزمی کار و بدل کار اهل هنگ کنگ است. او برای سبک مبارزهٔ آکروباتیک اسلپ استیک، زمان بندی خنده دار در اجرا و بدل کاری های نوآورانه اش که معمولاً خودش آن را اجرا می کند شهرت دارد. چان از دههٔ 1960 مشغول به بازیگری بوده و در بیش از 150 فیلم ایفای نقش کرده است. او یکی از محبوب ترین ستاره های فیلم های اکشن در تاریخ است. در سال 2016 جایزهٔ اسکار افتخاری به او اهدا شد.

چهره شکسته جکی چان در 70 سالگی/ عکس

245245

چهره شکسته و باورنکردنی جکی چان در 70 سالگی/ عکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چهره شکسته و باورنکردنی جکی چان در 70 سالگی/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چهره شکسته و باورنکردنی جکی چان در 70 سالگی/ عکس"، کلیک کنید.