اوسمار: برای ما مهم است که با استقلال هم امتیاز شویم

به روزرسانی

اوسمار: برای ما مهم است که با استقلال هم امتیاز شویم

سرمربی برزیلی پرسپولیس گفت: برای ما خیلی مهم است که با استقلال هم امتیاز شویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری مجله برترین ها، اوسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: تمام آنهایی که یک کاری انجام می دهند و صدای شان در رسانه به گوش می رسد باید کاری انجام دهند. کسانی که اوضاع مالی بهتری دارند در این روزها به دیگران کمک کنند. امیدوارم بچه های فوتبالی با هم کمک کنند به کسانی که در سیستان و بلوچستان در سیل گرفتار شدند.

وی افزود: خیلی برایم خوشحال کننده است که در دربی شرکت می کنم. تمام کسانی که طرفدار فوتبال هستند فردا به این بازی نگاه می کنند. امیدوارم برای افرادی که در ورزشگاه و خارج از آن هستند یک بازی قشنگ باشد، یک بازی که خیلی برای قهرمانی مهم است. برای ما خیلی مهم است که با استقلال هم امتیاز شویم.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی خیلی حساسی است و خوب تمرین کردیم تا بچه ها خودشان را آرام نگه دارند و خیلی راحت بازی را انجام بدهند. هم ما و هم حریف می دانیم که از تک تک موقعیت ها باید استفاده کنیم.

ادامه دارد…

اوسمار: برای ما مهم است که با استقلال هم امتیاز شویم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اوسمار: برای ما مهم است که با استقلال هم امتیاز شویم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اوسمار: برای ما مهم است که با استقلال هم امتیاز شویم"، کلیک کنید.