جنگنده های بازنشسته برای آخرین بار به روی صحنه رفتند/ عکس

به گزارش خبرگزاری مجله برترین ها، براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، در این رژه، 8 فروند جنگنده چندمنظوره F-4E مجهز به موشک های هوابه زمین AGM-142H پوپای و AGM-65D ماوریک و بمب سقوط آزاد MK-82 حضور داشتند. در این رژه، در مجموع 25 فروند جنگنده دیگر شامل جنگنده های F-5E تایگر، F-15K استرایک ایگل، KF-16C/U فالکن، FA-50 گلدن ایگل و F-35A لایتنینگ حضور داشتند.

کره جنوبی اولین بار در سال 1968، با به خدمت گرفتن جنگنده F-4D با خانواده فانتوم آشنا شد و در مجموع حدود 220 فروند از نمونه های مختلف فانتوم شامل F-4D و F-4E و RF-4C را عملیاتی کرد که تا زمانی که جنگنده های KF-16 در سال 1994 در کره وارد خدمت شدند، ستون فقرات نیروی هوایی نیروی هوایی کره جنوبی را تشکیل می دادند.

اکثر فانتوم های کره ای اکنون بازنشسته شده اند و تنها حدود 10 فروند F-4E در حال خدمت است که تا خردادماه سال 1403 بازنشسته خواهند شد.

آخرین رژه فیل های کره جنوبی/ عکس

آخرین رژه فیل های کره جنوبی/ عکس

227227

جنگنده های بازنشسته برای آخرین بار به روی صحنه رفتند/ عکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جنگنده های بازنشسته برای آخرین بار به روی صحنه رفتند/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جنگنده های بازنشسته برای آخرین بار به روی صحنه رفتند/ عکس"، کلیک کنید.