ترابی: از گلزنی با پای چپ غافلگیر شدم/ در بازی با استقلال باید با تمرکز بازی کنیم+فیلم

ترابی: از گلزنی با پای چپ غافلگیر شدم در بازی با استقلال باید با تمرکز بازی کنیم+فیلم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:از اینکه با پای چپ گل زدم غافلگیر شدم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری مجله برترین ها، مهدی ترابی بعد از برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر ممی کنم که بازی را بردیم و شرمنده آنها نشدیم  و جا دارد به هواداران تیممان تبریک بگویم.

وی در خصوص دیدار بعدی مقابل استقلال گفت: دربی همیشه بازی سختی است و شرایط خاص خودش را دارد. امیدوارم با تمرکز بالا وارد آن بازی شویم و به نحو احسن بازی کنیم و به برتری برسیم.

ترابی در خصوص گلی که زد گفت: اینکه با پای چپ زدم غافلگیر شدم ولی لطف خدا بود که توانستم این گل را بزنم.

مهاجم پرسپولیس با تاکید بر ادامه مشکلات در این تیم گفت: همه می دانند وضعیت پرداختی های پرسپولیس خوب نیست. البته وعده هایی از سوی آقای درویش داده شده و امیدواریم به آن عمل کند و این هفته او عملکرد خوب خودش را نشان بدهد.

ترابی: از گلزنی با پای چپ غافلگیر شدم/ در بازی با استقلال باید با تمرکز بازی کنیم+فیلم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترابی: از گلزنی با پای چپ غافلگیر شدم/ در بازی با استقلال باید با تمرکز بازی کنیم+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترابی: از گلزنی با پای چپ غافلگیر شدم/ در بازی با استقلال باید با تمرکز بازی کنیم+فیلم"، کلیک کنید.