صدور رای قطعی پرونده شرکت موسوم به آساک دوچرخ/ بازگشت حقوق بیت المال 

صدور رای قطعی پرونده شرکت موسوم به آساک دوچرخ/ بازگشت حقوق بیت المال 

مجله برترین ها/خراسان رضوی معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی از صدور رای قطعی پرونده آساک دوچرخ و بازگشت حقوق بیت المال خبر داد.

 به گزارش رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، سید امیر مرتضوی با اعلام خبر صدور رای قطعی در پرونده کارخانه دوچرخه سازی موسوم به آساک دوچرخ گفت: یکی از مهمترین راهبردهای دستگاه قضایی در سال های اخیر به ویژه پس از تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه توانمندسازی و تقویت بنیه اقتصادی کشور، تلاش گسترده با هدف پیشگیری از تعطیلی مراکز صنعتی و جلوگیری از بیکاری نیروهای خدوم کار بوده، بر این اساس مجموعه دادگستری استان و دستگاه های تابعه قوه قضاییه در خراسان رضوی طی اقدامات منسجم، در این راستا گام های خوبی برداشته اند و این روند با حل چند پرونده بزرگ و با قدمت زیاد، در دوران مدیریت جدیدی مجموعه قضایی در استان تشدید شده است .

معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان ضوی افزود:یکی از مسایلی که طی سال های اخیر موجبات تضییع حقوق بیت المال و همچنین نارضایتی های مردم شریف را به وجود آورده بود، مشکلات مربوط به کارخانه دوچرخه سازی موسوم به آساک دوچرخ بود که با حمایت های مدیریت مجموعه قضایی استان و با پیگیری معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی، مسیولان ملی و محلی و پس برگزاری جلسات متعدد و بازدیدهای مکرر و با تصمیمات اصولی قضایی حل و در نهایت رای قطعی آن توسط مرجع قضایی صالح، صادر شد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در نتیجه رای صادره، مقدار سهام شرکت مجتمع صنعتی دوچرخه سازی قوچان (سهامی عام) که به صورت غیر متعارف واگذار شده بود به بیت المال بازگشت داده شده و از سویی پرونده کیفری از باب جنبه عمومی جرم تشکیل و متهم پرونده نیز به حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی افزود: بدین ترتیب هم متهم پرونده محکوم شده و هم از تعطیلی کارخانه و بیکاری نیروهای خدوم کار پیشگیری به عمل آمده است.

وی خاطرنشان کرد: از مدیران نیز انتظار می رود تا با هدف خدمت رسانی هر چه مطلوب تر به محضر مردم شریف و بزرگوار، گام های جدی تری در زمینه رشد و توسعه همه جانبه بردارند و بدیهی است که دادگستری استان نیزحمایت های قضایی را در اجرای ماده 31 دستورالعمل امنیت قضایی، معمول خواهد داشت.

پایان خبر مجله برترین ها 

صدور رای قطعی پرونده شرکت موسوم به آساک دوچرخ/ بازگشت حقوق بیت المال 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدور رای قطعی پرونده شرکت موسوم به آساک دوچرخ/ بازگشت حقوق بیت المال " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدور رای قطعی پرونده شرکت موسوم به آساک دوچرخ/ بازگشت حقوق بیت المال "، کلیک کنید.