رشد 65 درصدی پرونده های تخلفات اقتصادی

رشد 65 درصدی پرونده های تخلفات اقتصادی

آفتاب نیوز :

 در همایش سراسری پلیس امنیت اقتصادی فراجا، حسین رحیمی رییس پلیس امنیت اقتصادی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، 866 پرونده در حوزه قاچاق و مجرمان اقتصادی کلان و سازمان یافته رسیدگی شده است. امسال تشکیل پرونده در این حوزه نسبت به سال گذشته، 65 درصد افزایش داشته است.

به گفته رحیمی، در 11 ماه امسال، 85 هزار و 244 پرونده در حوزه مبارزه با جرایم اقتصادی و گمرکی و قاچاقچیان کالا تشکیل شد.

او افزود: در این مدت زمان، 810 باند مهم و بزرگ قاچاقچیان کالا و مجرمان و مفسدان اقتصادی منهدم شد که نسبت به سال گذشته 60 درصد افزایش داشته است.

طبق اعلام رییس پلیس امنیت اقتصادی کشور، در 11 ماه امسال، 167 هزار میلیارد تومان به مجموع کشفیات پرونده مبارزه با جرایم اقتصادی و مبارزه با کالای قاچاق افزوده شده که نسبت به سال گذشته، افزایش 90 درصدی داشته است.

به گفته رحیمی، 61 هزار و 465 خودرو که در جرایم اقتصادی به ویژه کالای قاچاق فعالیت داشتند، توقیف و در اختیار مراجع مربوطه قرار داده شد.

او گفت: در یازده ماهه سال جاری، 63 مرحله طرح عملیاتی سراسری و استانی انجام شد که ارزش کشفیاتی که در این طرح ها اتفاق افتاد، بالغ بر 31 هزار میلیارد تومان بوده است.

رشد 65 درصدی پرونده های تخلفات اقتصادی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رشد 65 درصدی پرونده های تخلفات اقتصادی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رشد 65 درصدی پرونده های تخلفات اقتصادی"، کلیک کنید.