آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از 2100 واحد مسکونی در چهارمحال و بختیاری

آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از 2100 واحد مسکونی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری مجله برترین ها استان چهارمحال وبختیاری ، خدایار باقری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: همزمان در سراسر کشور با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور عملیات اجرایی احداث 59 هزار و 500 واحد مسکونی ویژه نخبگان، اعضاء هیات علمی، کارکنان و خوابگاه های متاهلی آغاز خواهد شد.

وی افزود: سهم استان چهارمحال و بختیاری بیش از دوهزار و 100 واحد مسکونی است که یک هزار و 250 واحد سهم دانشگاه آزاد اسلامی و 866 واحد سهم دانشگاه شهرکرد می باشد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: واحدهای مسکونی مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی در زمینی به مساحت 50 هکتار از اراضی دانشگاه آزاد و واحدهای دانشگاه شهرکرد در 23.5 هکتار از اراضی دانشگاه شهرکرد احداث خواهد شد.

46

آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از 2100 واحد مسکونی در چهارمحال و بختیاری

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از 2100 واحد مسکونی در چهارمحال و بختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از 2100 واحد مسکونی در چهارمحال و بختیاری"، کلیک کنید.