افتتاح 6 پروژه مدیریت توزیع برق شهرستان بیجار به مناسبت دهه مبارک فجر

افتتاح 6 پروژه مدیریت توزیع برق شهرستان بیجار به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری مجله برترین ها از سنندج، آیین بهره برداری و افتتاح پروژه های توزیع برق شهرستان بیجار با حضور فرماندار و جمعی از مدیران این شهرستان بمناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

“هادی محمدمرادیان” مدیر توزیع برق شهرستان بیجار در آیین افتتاحیه پروژه های توزیع برق ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تبریک این ایام فرخنده به آحاد مردم شریف شهرستان بیجار، خاطرنشان کرد: خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هم اکنون در شهرستان بیجار، کلیه روستاهای دارای سکنه از شبکه ی برق برخوردار هستند و به همین خاطر برنامه ها و اهداف شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان معطوف به گامی دیگر از خدمت رسانی، یعنی بهسازی و بازآرایی شبکه های توزیع برق در سطح استان گردیده که اصلاح خطوط فشار متوسط و پست های توزیع برق روستاهای قدیم خان، دارغیاث، گاوبازه، اسلام آباد، شریف کندی و داداش کندی نیز در همین راستا توسط گروه های فنی و اجرایی برق بیجار به اتمام و به بهره برداری رسید.

محمد مرادیان سپس ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در فازی دیگر از خدمات خود، توسعه و احداث شبکه، اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق و اصلاح روشنایی معابر در سطح شهرها و روستاهای استان و علی الخصوص تامین روشنایی مزار مطهر شهدای گرانقدر و والامقام را در اولویت برنامه های کاری خود قرار داده است و در همین راستا چندین پروژه در حوزه های ذکر شده در سطح شهرستان بیجار اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار در پایان تصریح کرد : این پروژه ها شامل احداث 2650 متر خط نفوذی جهت برقرسانی به چاه های آب روستای سلطان آباد دره ویران، احداث 200 دستگاه چراغ روشنایی معابر در روستاها، جابجایی و اصلاح 4100 متر شبکه فشار متوسط جاده بیجار ـ زنجان، اصلاح پست های شهری، تامین روشنایی گلزار مطهر شهدا در روستاها و برق رسانی به چاه آب شُرب روستاهای اسلام آباد، سیدان و چاروق می باشد که با اعتباری بالغ بر 81 میلیارد و 376 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

“محمد حسین محبیان” فرماندار شهرستان بیجار در این آیین ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر خدمت رسانی به مردم را وظیفه و افتخاری برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست، گفت: تلاش جهادی مجموعه برق شهرستان بیجار در راستای اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق در سطح شهرستان و به ویژه روستاهای تابعه را مطلوب و موجب رضایت مندی شهروندان بوده است.

افتتاح 6 پروژه مدیریت توزیع برق شهرستان بیجار به مناسبت دهه مبارک فجر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح 6 پروژه مدیریت توزیع برق شهرستان بیجار به مناسبت دهه مبارک فجر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح 6 پروژه مدیریت توزیع برق شهرستان بیجار به مناسبت دهه مبارک فجر"، کلیک کنید.