گردشگری تنها راه توسعه پایدار و توزیع عادلانه ثروت است

گردشگری تنها راه توسعه پایدار و توزیع عادلانه ثروت است

به گزارش خبرگزاری مجله برترین ها ؛ شهباز حسن پور در گردهمایی فعالان و مسئولان گردشگری استان کرمان ضمن تاکید بر اینکه نباید ناامید باشیم، اظهار کرد: سرمایه اصلی ما نیروی انسانی متعهد، متخصص و مومن است.

وی با اشاره به اینکه باید دستاوردهای سال‌های اخیر را بیان کرد، افزود: جهش رتبه فضای کسب و کار کرمان از آخر جدول به هفتم کشور از کارهای بزرگ است که به دست فرزندان همین استان رقم خورده است.

مجله برترین ها نوشت، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه برای جهش وضعیت استان نیازمند نوآوری و خلاقیت هستیم و باید بخش خصوصی ابتکار عمل را به دست بگیرد، گفت: تنها راه عدالت، توسعه پایدار و توزیع عادلانه ثروت، حوزه گردشگری است.

46

گردشگری تنها راه توسعه پایدار و توزیع عادلانه ثروت است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گردشگری تنها راه توسعه پایدار و توزیع عادلانه ثروت است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گردشگری تنها راه توسعه پایدار و توزیع عادلانه ثروت است"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه