شناسایی ۱۳۸ انشعاب غیرمجاز گاز در آذربایجان‌غربی

شناسایی ۱۳۸ انشعاب غیرمجاز گاز در آذربایجان‌غربی

مجله برترین ها/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی از شناسایی ۱۳۸ انشعاب غیرمجاز گاز در استان طی نیمه نخست سال خبرداد.

علیرضا شیخی در گفت و گو با خبرنگار مجله برترین ها افزود: امسال میزان انشعاب غیرمجاز شناسایی و معرفی شده به دادستانی ۱۳۸ مورد  است که در نیمه اول سال گذشته این تعداد ۶۸ مورد بود.

وی ادامه داد: بیشترین میزان ب غیرمجاز شناسایی شده با ۶۸ مورد مربوط به شهرستان میاندوآب بوده، سپس خوی با ۴۰ مورد، مهاباد با ۱۲ مورد و بوکان با ۹ مورد در رتبه‌های بعدی بودند.

شیخی همچنین با اشاره به گازرسانی به روستاهای استان طی ۶ ماهه نخست امسال گفت: امسال به ۷۶ روستای استان گازرسانی شد و میزان برخورداری خانوار روستایی‌ استان از نعمت گاز به ۸۷ درصد رسیده و از میانگین کشوری‌ عبور کرده است.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان تا سال آینده از نعمت از برخوردار شوند.

پایان خبر مجله برترین ها

شناسایی ۱۳۸ انشعاب غیرمجاز گاز در آذربایجان‌غربی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شناسایی ۱۳۸ انشعاب غیرمجاز گاز در آذربایجان‌غربی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شناسایی ۱۳۸ انشعاب غیرمجاز گاز در آذربایجان‌غربی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه