پرده از راز قتل زن ۴۰ ساله در خراسان شمالی برداشته شد

پرده از راز قتل زن ۴۰ ساله در خراسان شمالی برداشته شد

مجله برترین ها/خراسان شمالی فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری قاتل زن ۴۰ ساله توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اعلام وقوع یک فقره مرگ مشکوک و کشف جسد مجهول الهویه در شهرستان بجنورد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی و حضور کارشناسان در صحنه و مردود دانستن فرضیه خودکشی و فوت عادی، تحقیقات گسترده پیرامون موضوع آغاز شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با اقدامات گسترده پلیسی ابتدا هویت مقتول مشخص و سپس دو نفر متهم در این خصوص شناسائی شدند که با هماهنگی قضایی متهم اصلی که شوهر این زن بود در مخفیگاهش در یکی از روستاهای اطراف بجنورد دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان کرد: در تحقیقات و بازجویی های صورت گرفته متهم ابتدا منکر بزه انتسابی بوده اما در مواجهه با مستندات مستدل و غیر قابل انکار به قتل این خانم۴۰ ساله اعتراف که پس از بازسازی صحنه، متهم روانه زندان شد.

سردار مطهری زاده گفت: قاتل در تحقیقات انجام شده و اعتراف فردی انگیزه خود از این جنایت را اختلاف شخصی عنوان کرد.

پایان خبر مجله برترین ها

پرده از راز قتل زن ۴۰ ساله در خراسان شمالی برداشته شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرده از راز قتل زن ۴۰ ساله در خراسان شمالی برداشته شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرده از راز قتل زن ۴۰ ساله در خراسان شمالی برداشته شد"، کلیک کنید.