نفوذ محدود تکاوران ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

نفوذ محدود تکاوران ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

به گزارش مجله برترین ها، یک مسئول آمریکایی از نفوذ محدود تکاوران ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داد.

برخی منابع مدعی شدند که این تجاوز در راستای آماده‌سازی شرایط برای حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به لبنان صورت گرفته است.

به گزارش مجله برترین ها به نقل از الجزیره، از سوی دیگر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های «المطله»، «مسکاف عام» و «کفر گلعادی» در اطراف مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی را منطقه بسته نظامی اعلام کرد.

معاریو مدعی شد که این اقدام نیز می‌تواند در راستای آماده‌سازی برای حمله زمینی به لبنان انجام شده باشد.

آکسیوس به نقل از برخی مسئولان صهیونیست گزارش داد که مسئله حمله زمینی به لبنان در جلسه امروز کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بررسی می‌شود.

از سوی دیگر پس از انتشار اخباری در زمینه عقب‌نشینی ارتش لبنان از نقاط مرزی،، خبرنگار الجزیره گزارش داد که نیروهای ارتش لبنان به مواضع خود بازگشته‌اند.

310310

نفوذ محدود تکاوران ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نفوذ محدود تکاوران ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نفوذ محدود تکاوران ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه