لزوم تولیدمحتوای علمی و دینی به‌منظور اقناع‌سازی جوانان در مسائل فرهنگی

لزوم تولیدمحتوای علمی و دینی به‌منظور اقناع‌سازی جوانان در مسائل فرهنگی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهر مرودشت، خواستار استفاده اعضای کتابخانه‌های عمومی شهر از منابع، ظرفیت کتابخانه دانشگاه و همکاری استادان و نخبگان دانشگاهی در تولید محتوای مناسب از منظر علمی و دینی به‌منظور اقناع‌سازی افراد جامعه به ویژه جوانان در مسائل فرهنگی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری مجله برترین ها، سیروس فارسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهر مرودشت دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهر مرودشت با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با هدف رایزنی درباره فعالیت‌های مشترک فرهنگی و تعامل بیشتر بین این دو مجموعه دیدار کردند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهر مرودشت در این نشست خواستار استفاده اعضای کتابخانه‌های عمومی شهر از منابع، ظرفیت کتابخانه دانشگاه و همکاری استادان و نخبگان دانشگاهی در تولید محتوای مناسب از منظر علمی و دینی به منظور اقناع‌سازی افراد جامعه به ویژه جوانان در مسائل فرهنگی شد.

محمدجواد گرانمایه، چاپ و نشر مقالات علمی استادان در نشریات دانشجویی، دانشگاهی، روزنامه‌های محلی و یا حتی توزیع به‌صورت بروشور را در این زمینه بسیار حائز اهمیت عنوان کرد.

لزوم تولیدمحتوای علمی و دینی به‌منظور اقناع‌سازی جوانان در مسائل فرهنگی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم تولیدمحتوای علمی و دینی به‌منظور اقناع‌سازی جوانان در مسائل فرهنگی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم تولیدمحتوای علمی و دینی به‌منظور اقناع‌سازی جوانان در مسائل فرهنگی"، کلیک کنید.