فوری: برگزاری بازی استقلال و الغرافه با وی‌ای‌آر

فوری: برگزاری بازی استقلال و الغرافه با وی‌ای‌آر

به گزارش خبرگزاری مجله برترین ها؛ در فاصله دقایق کوتاهی تا شروع دیدار حساس استقلال و الغرافه از مرحله گروهی رقابت های لیگ نخبگان آسیا، خبر عجیب و نگران کننده ای درخصوص این مسابقه منتشر شد و آن، مربوط به استفاده از تجهیزات VAR بود.

به نقل از ورزش سه، در همین خصوص، هدایت ممبینی درباره شایعه برگزار شدن بازی استقلال و الغرافه قطر بدون VAR اظهار داشت: جانمایی VAR مورد تایید ناظران AFC قرار گرفته و این بازی قطعا با استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدیویی برگزار می‌شود.

این تصویری از آخرین مراحل نصب تجهیزات VAR در فاصله 20 دقیقه تا شروع بازی است!

دبیرکل فدراسیون فوتبال عنوان کرد: درخواست می‌کنم رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی مطالب کذب را بدون هیچگونه منبعی در آستانه این بازی مهم منتشر نکنند.

پیش از این و در خبری به نقل از محسن حکیم، مدیر پروژه VAR اعلام شده بود که جانمایی دوربین‌ها مورد تایید ناظران AFC قرار نگرفته و احتمال اینکه بازی استقلال و الغرافه بدون استفاده از VAR برگزار شود، وجود دارد. که اکنون این موضوع توسط دبیرکل فدراسیون رد شد.

257 251

فوری: برگزاری بازی استقلال و الغرافه با وی‌ای‌آر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فوری: برگزاری بازی استقلال و الغرافه با وی‌ای‌آر" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فوری: برگزاری بازی استقلال و الغرافه با وی‌ای‌آر"، کلیک کنید.