راهیابی قره گوزلو به جمع ۸ نفر پایانی جام جهانی اسنوکر – خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان

راهیابی قره گوزلو به جمع ۸ نفر پایانی جام جهانی اسنوکر - خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مجله برترین ها به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، جام جهانی اسنوکر ۲۰۲۴ و اسنوکر ۶ توپ قهرمانی جهان به میزبانی مغولستان ۲۴ شهریور ماه لغایت ۴ مجله برترین ها ماه(۱۴-۲۵ سپتامبر) برگزار می شود و تیم ملی اسنوکر کشورمان با ترکیب علی قره گوزلو و سیاوش مزینی با هدایت کامران شهلا در این رقابت ها حضور دارد.

عصر امروز سه شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ دیدارهای مرحله حذفی برگزار شد و علی قره گوزلو موفق شد در دیداری برتر و درخشان علی جلیل علی از عراق را با نتیجه قاطعانه ۴ بر ۰ شکست دهد و به مرحله یک چهارم پایانی راه پیدا کند.

اما سیاوش مزینی با وجود اینکه در ابتدا ۲ بر صفر از پاراس گوپتا حریف هندی خود پیش بود در نهایت نتیجه را ۴ بر ۳ واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت. بر این اساس از ساعت ۵:۳۰ صبح فردا علی قره گوزلو به عنوان تنها نماینده کشورمان به مصاف اویس منیر از پاکستان می رود.

نتایج مرحله گروهی ملی پوشان کشورمان:

در گروه C

علی قره گوزلو در دیدار نخست در مقابل بیاباتسات نوو از مغولستان ۳ بر ۲ شکست خورد اما در ادامه نانسن وان از هنگ کنگ و ماسیچ کوزاک از لهستان را با نتایج ۳ بر ۰ و ۳ بر ۱ از پیش روی برداشت و با سرگروهی راهی مرحله بعدی مسابقات شد.

در گروه D

سیاوش مزینی حسین اللواتی عمانی و کاشوچیر تووشینجارگال از مغولستان را ۳ بر ۰ و ۳ بر ۱ شکست داد اما در مقابل اویس منیر پاکستانی ۳ بر ۱ شکست خورد به عنوان نفر دوم از گروه خود راهی مرحله حذفی مسابقات شد.

راهیابی قره گوزلو به جمع ۸ نفر پایانی جام جهانی اسنوکر – خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راهیابی قره گوزلو به جمع ۸ نفر پایانی جام جهانی اسنوکر – خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راهیابی قره گوزلو به جمع ۸ نفر پایانی جام جهانی اسنوکر – خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.