ترافیک سنگین در ورودی‌های شمال

ترافیک سنگین در ورودی‌های شمال

آفتاب‌‌نیوز :

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی روز‌های پایانی تابستان در جاده‌های شمال، اظهار کرد: شاهد ترافیک سنگینی در محور‌های هراز و کندوان هستیم.

وی افزود: تردد خودرو‌ها در تمامی محور‌های مازندران به‌صورت دوطرفه برقرار است.

رئیس پلیس‌راه مازندران بیان کرد: حجم ترافیک در محور‌های هراز و کندوان سنگین است و با ادامه ترافیک اعمال محدودیت یک‌طرفه را در محور‌های شمال خواهیم داشت.

جهان‌تاب یادآور شد: تردد خودرو‌ها در محور‌های سوادکوه و کیاسر پرحجم گزارش شده، ولی در ساعات پایانی روز انتظار داریم بر حجم ترافیک افزوده شود.

وی با بیان اینکه محور‌های شمال مستعد بارش هستند، گفت: در ارتفاعات محور کندوان شاهد مه‌آلودی و کاهش دید هستیم که لازم است رانندگان به هشدار‌ها توجه کنند.

ترافیک سنگین در ورودی‌های شمال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک سنگین در ورودی‌های شمال" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک سنگین در ورودی‌های شمال"، کلیک کنید.