بررسی حضور جانبازان شیمیایی در کنفرانس (OPCW)

بررسی حضور جانبازان شیمیایی در کنفرانس (OPCW)

نشست هم‌اندیشی حضور جانبازان شیمیایی در بیست و نهمین کنفرانس (OPCW) با حضور مشاور و سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش مجله برترین ها، در این نشست، رحیم نریمانی، مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی، اظهار کرد: حضور در سازمان‌های بین‌المللی بررسی احقاق حقوق ایثارگران به ویژه جانبازان شیمیایی و شهدای ترور در اولویت فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی افزود: امسال ویژه برنامه‌های حضور جانبازان شیمیایی در جلسه سازمان منع گسترش سلاح‌های شیمیایی (OPCW) پیش بینی شده است.

نریمانی اضافه کرد: امیدواریم حوزه بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری تشکل‌های ایثارگری تقویت شود.

مهدی محمدی، مشاور و سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار با بیان اینکه مظلومیت قربانیان سلاح‌های شیمیایی بر همگان آشکار است، گفت: موضوع این بحث تمام شدنی نیست و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)نیز بارها زبان هنر را گویاترین، رساترین و دقیق‌ترین زبان برای بیان اهداف انقلاب مطرح کردند که در خصوص مظلومیت قربانیان شیمیایی می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی با اشاره به موضوع فیلم «درخت گردو»، اظهار کرد: این اثر سینمایی بسیار تأثیرگذار بود و اگرچه نقدهایی هم به آن وارد شده، اما اینکه توانسته اتفاقات سردشت را به تصویر بکشد، بسیار مهم و تأثیرگذار است و به کسانی که این موضوعات را پیگیری می‌کنند، جهت می‌دهد.

وی ضمن حمایت از حضور جانبازان شیمیایی در بیست و نهمین کنفرانس (OPCW) گفت: برای بیان مظلومیت جانبازان شیمیایی صدای گویایی باشید و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این زمینه با تمام توان در کنار شما خواهد بود.
پایان خبر مجله برترین ها

بررسی حضور جانبازان شیمیایی در کنفرانس (OPCW)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی حضور جانبازان شیمیایی در کنفرانس (OPCW)" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی حضور جانبازان شیمیایی در کنفرانس (OPCW)"، کلیک کنید.