کاظمی: دغدغه نمایندگان، ارتقای جایگاه این نهاد در کشور و حاکمیت است

پس از جلسه کمیسیون آموزش؛

کاظمی: دغدغه نمایندگان، ارتقای جایگاه این نهاد در کشور و حاکمیت است

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: نمایندگان مجلس علاقه‌مندند تا جایگاه این نهاد در کشور و حاکمیت ارتقا یابد که در صورت کسب رأی اعتماد از مجلس، سرباز نظام تعلیم و تربیت خواهم بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری مجله برترین ها، علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پس از جلسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس علاقه‌مندند که جایگاه این نهاد در کشور و حاکمیت ارتقا یابد، اظهارکرد: من در جلسات به نمایندگان مجلس گفتم که سرباز نظام تعلیم و تربیت هستم و اگر این افتخار نصیبم شد که در خدمت آموزش و پرورش باشم و نمایندگان تشخیص دهند که به من رأی اعتماد دهند، برای نظام تعلیم و تربیت سربازی خواهم کرد.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش افزود: در صورت کسب رأی اعتماد، از تمام ظرفیت های کشور به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی حداکثر استفاده را خواهم کرد تا دغدغه های دانش آموزان و معلمان در سطح کشور را کم کنم.

کاظمی درباره برنامه پیشنهادی خود در وزارت آموزش و پرورش با توجه به کمبود ۱۷۳ هزار معلم در آستانه ورود به آغاز سال تحصیلی بیان کرد: امیدوارم با کمک همکاران فرهنگی، بخش‌های مختلف، تلاش شبانه‌روزی مدیران آموزش و پرورش و همت معلمان که رکن اصلی تحول در نظام تعلیم و تربیت هستند، بتوانیم خلأ نیروی انسانی را پُر کنیم.

کاظمی: دغدغه نمایندگان، ارتقای جایگاه این نهاد در کشور و حاکمیت است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاظمی: دغدغه نمایندگان، ارتقای جایگاه این نهاد در کشور و حاکمیت است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاظمی: دغدغه نمایندگان، ارتقای جایگاه این نهاد در کشور و حاکمیت است"، کلیک کنید.