مصطفی لشکری درگذشت – مجله برترین ها

مصطفی لشکری درگذشت - مجله برترین ها

به گزارش خبرگزاری مجله برترین ها، برای این عزیز سفرکرده طلب غفران الهی و متنعّم‌شدن سر سفره اباعبدالله(ع) و برای خانواده محترم ایشان از درگاه خداوند طلب صبر و سلامتی داریم.

مرحوم مصطفی لشکری، متولد شهریور ۱۳۶۱ ، دارای سه فرزند و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد تاریخ، مسلّط به زبان عربی و از روزنامه‌نگاران باسابقه و اخلاق‌مدار شهر مشهد بود.

معاون سردبیر روزنامه قدس، روزنامه‌نگار سرویس سیاسی و بین‌الملل قدس، دبیر سرویس معارف روزنامه قدس، مدیر ضمائم و  معاون فرهنگی روزنامه شهرآرا از سوابق مطبوعاتی مرحوم لشکری است.

مجله برترین ها ضمن عرض تسلیت به همکاران این مرحوم در مؤسسه فرهنگی قدس  این ضایعه دردناک را به خانواده محترم و اهالی رسانه تسلیت می گوید.

۲۴۵۲۴۵

مصطفی لشکری درگذشت – مجله برترین ها

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مصطفی لشکری درگذشت – مجله برترین ها" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مصطفی لشکری درگذشت – مجله برترین ها"، کلیک کنید.