انتشار فصلنامه دانش حفاظت و مرمت از سرگرفته شد

انتشار فصلنامه دانش حفاظت و مرمت از سرگرفته شد

فصلنامه دانش حفاظت و مرمت پژوهشگاه میراث‌ فرهنگی و گردشگری پس از وقفه در انتشار، قرار است دوباره منتشر شود.

به گزارش مجله برترین ها، ‌ بنابر اعلام روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌ فرهنگی و گردشگری، نشریه دانش حفاظت و مرمت که در سال ۱۳۹۶ با هدف ارتقاء ادبیات حفاظت و مرمت کشور منتشر می‌شد و در سال ۱۳۹۹ متوقف شده بود بار دیگر آغاز به کار کرده است.

مهمترین اقداماتی که در فصل جدید نشریه به آن پرداخته شده بازنگری و تجدید نظر در ساختار و اعضاء دبیران علمی و تغییر رویکرد و محورهای اصلی مجله و ارتقاء مبحث رسانه‌ای نشریه است که مورد استقبال حفاظتگران و مرمتگران کشور نیز قرار گرفته است.

پژوهشگران، اساتید دانشگاه، دانشجویان و علاقمندان می‌توانند مقالات علمی خود را در محورهای «تاریخ، مبانی نظری، مدیریت حفاظت، قوانین و تشکیلات در میراث فرهنگی»، «مطالعات و شناخت اسنادی متون و کتیبه های تاریخی، آزمایشگاهی و میدانی میراث‌فرهنگی»، «اصول و شیوه‌های مستندسازی و مطالعه آسیب‌شناسی و شناخت فناوری‌های ساخت آثار تاریخی فرهنگی و فنون اجرایی آرایه‌های معماری»، «باستان‌سنجی و اصالت‌سنجی اشیاء و آثار تاریخی فرهنگی»، «حفاظت و مرمت اشیاء و آرایه‌های معماری، فرهنگی و تاریخی»، «حفاظت و مرمت در کاوش‌های باستان‌شناسی»، «مستندسازی آثار و اشیاء فرهنگی تاریخی و آرایه‌های معماری»، «ارزیابی روش‌های درمانی و بهینه‌سازی مواد و مصالح سنتی در حفاظت و مرمت»، «کاربرد علوم، فناوری ها، تجهیزات، مواد و روش‌های نوین در حفاظت آثار فرهنگی-تاریخی» و «گزارش‌های اجرایی حفاظت و مرمت اشیاء، مجموعه‌ها، موزه‌ها، محوطه‌ها و کاوش‌های باستان‌شناسی» به نشانی  https://kcr.richt.ir ارسال کرده و برای پیگیری وضعیت مقالات خود با شماره ۶۶۷۳۶۵۱۶-۰۲۱ و رایانامه فصلنامه kcr@richt.ir  در تماس باشند.

پایان خبر مجله برترین ها

انتشار فصلنامه دانش حفاظت و مرمت از سرگرفته شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتشار فصلنامه دانش حفاظت و مرمت از سرگرفته شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتشار فصلنامه دانش حفاظت و مرمت از سرگرفته شد"، کلیک کنید.