افتتاح یک واحد صنعتی و سه پروژه عمرانی در شهرک صنعتی سمنان

افتتاح یک واحد صنعتی و سه پروژه عمرانی در شهرک صنعتی سمنان

 به گزارش خبرگزاری مجله برترین ها استان سمنان ،علیرضا احسانی در حاشیه این مراسم گفت: با حضور سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی ، شرکت صنایع تک هامون افتتاح و به بهره برداری رسید. 

وی افزود: این شرکت تولیدی در زیربنایی به مساحت حدود پنج  هزار متر مربع و با سرمایه گذاری بالغ بر یک هزار و ۴۲۱ میلیارد ریال در شهرک صنعتی سمنان فعالیت می‌کند.

مدیر منطقه سمنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به آغاز احداث این واحد در سال ۱۴۰۱،  افزود : این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه حدود ۲۸ هزار تن لوله تک جداره آب با قطر کمتر از ۶۳۰ میلیمتر از پلی‌اتیلن را دارد و با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۳۵ نفر فراهم شده است.

بهره‌برداری همزمان از ۳ پروژه عمرانی شهرک صنعتی سمنان با اعتبار ۱۲۶ میلیارد ریال 

احسانی در ادامه اظهار داشت: اجرای شبکه فاضلاب با هزینه‌کرد ۳۹ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال،  شبکه روشنایی ورودی شهرک با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریالی و تکمیل زیرساخت ساختمان کسب و کار با اعتبار ۴۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال شرکت شهرک‌های صنعتی استان همزمان با پروژه های عمرانی شهرستان سمنان به بهره‌برداری رسید.
 

افتتاح یک واحد صنعتی و سه پروژه عمرانی در شهرک صنعتی سمنان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح یک واحد صنعتی و سه پروژه عمرانی در شهرک صنعتی سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح یک واحد صنعتی و سه پروژه عمرانی در شهرک صنعتی سمنان"، کلیک کنید.