اطفای حریق واحد لاستیک‌فروشی در شهرکرد

اطفای حریق واحد لاستیک‌فروشی در شهرکرد

مجله برترین ها/چهارمحال و بختیاری رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: دقایقی پیش اطفای حریق انجام شد و آتش به واحدهای مجاور سرایت نکرد.

به گزارش مجله برترین ها، ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه شامگاه ۹ شهریورماه حریقی در یک واحد صنفی لاستیک در شهرکرد حوالی میدان شهدای شهرکرد آغاز شد که به دلیل گستردگی آتش، از همه نیروهای آتش‌نشانی با تجهیزات سبک و سنگین استفاده شد.

نیروهای آتش‌نشانی، بیش از دو ساعت برای اطفای حریق تلاش کردند که خوشبختانه تلاش‌ نیروها به بار نشست و حریق خاموش شد.

عنایت‌الله رهنورد در گفت و گو با مجله برترین ها اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش آتش‌نشانان، دقایقی پیش (حوالی ساعت 10 دقیقه بامداد) اطفای حریق انجام شد و آتش به واحدهای مجاور سرایت نکرد.

به گفته وی، در حال حاضر علت حادثه و میزان خسارت مشخص نیست که به محض مشخص شدن اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.

پایان خبر مجله برترین ها

اطفای حریق واحد لاستیک‌فروشی در شهرکرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اطفای حریق واحد لاستیک‌فروشی در شهرکرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اطفای حریق واحد لاستیک‌فروشی در شهرکرد"، کلیک کنید.