کاهش ۴۲درصدی سرقت مغازه در استان سمنان

کاهش ۴۲درصدی سرقت مغازه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری مجله برترین ها استان سمنان ،سرهنگ حسن رستمیان در تشریح این خبر گفت: با تلاش ها و فعالیت شبانه روزی کارکنان کلانتری و پاسگاه های سطح استان ،میزان وقوع سرقت مغازه در خرداد ماه امسال ،۴۲درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

سرهنگ رستمیان با اشاره به افزایش توان عملیاتی کوپ ها در اجرای وظایف و ماموریت های سازمانی افزود: صاحبان صنوف و کسبه می توانند برای ایمنی بیشتر از تجهیزاتی مانند سامانه ها ، دزدگیر،دوربین مدار بسته و درب های ضدسرقت استفاده کنند و با مراجعه به شرکت های خدماتی حفاظتی و مراقبتی انتظام که تحت نظارت پلیس پیشگیری فعالیت می‌کنند ، برای محل کسب خود، نگهبانی مطمئن استخدام کنند.

رییس پلیس پیشگیری استان سمنان در پایان با اشاره به اینکه ارتقاء امنیت و آرامش نیازمند مشارکت همگانی است،تصریح کرد: برای تحقق اهداف مورد نظر در حوزه امنیت و پیشگیری ، نیازمند همکاری و مشارکت بیش از پیش همه شهروندان هستیم.

کاهش ۴۲درصدی سرقت مغازه در استان سمنان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش ۴۲درصدی سرقت مغازه در استان سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش ۴۲درصدی سرقت مغازه در استان سمنان"، کلیک کنید.