کاهش ۲۲ درصدی جابجایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان آذربایجان‌غربی

کاهش ۲۲ درصدی جابجایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری مجله برترین ها از آذربایجان‌غربی، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی افزود: جابجایی این تعداد مسافر در قالب ۴۳ هزار و ۶۱۸ سفر صورت گرفته است که نسبت به مدت زمان سال گذشته نزدیک به ۲۲ درصد کاهش را نشان می دهد.

وی با اشاره به فعالیت ۱۳۴ شرکت ، موسسه و شعبه مسافربری در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در حال حاضر ۴۹۷دستگاه اتوبوس، ۱۰۰۰دستگاه مینی بوس و ۱۴۹۳ دستگاه سواری با ۳۴۲۵راننده داری کارت هوشمند فعال، تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در حال ارائه خدمات به مسافرین هستند.

دست نشان ضمن تاکید به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی یاد آور شد: استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی علاوه بر کاهش ترافیک، کاهش هزینه های حمل ونقل، کاهش آلودگی هوا ، موحب اشتغال و توسعه پایدار می شود.

کاهش ۲۲ درصدی جابجایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان آذربایجان‌غربی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش ۲۲ درصدی جابجایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان آذربایجان‌غربی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش ۲۲ درصدی جابجایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان آذربایجان‌غربی"، کلیک کنید.